חומר ניקוי פלסטיק לרכב – נבדקו 5 הטובים ביותר לשנת 2022
עודכן לאחרונה ב:
11/01/2023

חומר ניקוי פלסטיק לרכב – הטובים ביותר לשנת 2023

חומר ניקוי פלסטיק לרכב – הטובים ביותר לשנת 2023

11/01/2023
עדכון אחרון ב:
בקצרה
DaBest
קרב צמוד מאוד
מחיר לכל כיס
Total Interior Cleaner & Protectant
Interior Cleaner
Ultimate Cleaner
הבחירה הטובה ביותר מכל הבחינות
בקבוק גדול יותר, וחסר ריח
מנקה פחות טוב, אבל מאוד נחמד כדי לא לקרוע את הכיס
הציון שלנו:
5/5
הציון שלנו:
4/5
הציון שלנו:
3/5
חומר ניקוי פלסטיק לרכב – נבדקו 5 הטובים ביותר לשנת 2022

חומרי ניקוי פלסטיק לרכב - הטובים ביותר לשנת 2022

פנים הרכב הוא מקום שבו הרבה לכלוך מצטבר עם הזמן. לוח המחוונים, המושבים, החלונות ואפילו ההגה צוברים הרבה מאוד אבק, שומנים מהגוף ולכלוך בכללי וזקוקים מידי פעם לאהבה!

על מנת להקל על ניקוי הלכלוך הזה תצטרכו חומר ניקוי פלסטיק לרכב מותאמים (כמובן אפשר בלי, אבל אתם תמיד מסתכנים בלהרוס את אחד המרכיבים של פנים הרכב (פלסטיק, בד, חלונות וכד'). לכן חומרי ניקוי מותאמים, הם הדרך הנכונה לפתרון של הבעיה! באיזה חומר להשתמש? כבר נגלה לכם מהם חומרי ניקוי פלסטיק לרכב המומלצים ביותר:

למה אתם בכלל צריכים חומר ניקוי פלסטיק לרכב

כשמדובר בטיפול ברכב, ייתכן שיהיה קשה להסתכל מעבר למוצרים שהופכים את כל חלקי הכרומה למבריקים ואת צבע הרכב נוצץ לו כל כך יפה בשמש. מין הסתם העין שלנו כבני אנוש שמה לב קודם כל לדבר היפה הזה. אבל מה הטעם לסדר כל שריטה קטנה ברכב שיראה כאילו במינימום אנחנו נוסעים למפגש, אם פנים הרכב נראה כמו דירת רווקים?

אני חושב שלנקות מבפנים הרבה יותר חשוב מבחוץ. זה אולי נראה לכם קצת מפחיד לנקות את כל הלכלוך שהצטבר מתחת למושבים (כן, אני יודע שלא ביקרתם שם שנים) את אזור הכוסות שמלכלך על בסיס יום יומי וגם כל שאר האזורים שאתם נוגעים בהם עם הידיים כל יום ויום ומשאירים את כל הלכלוך והשומנים שיש לכם עליהם בכל מקום. מה שווה רכב מצוחצח אם אתם מפחדים להכניס לשם אנשים?

 בכל מקרה למה אתם צריכים חומר ניקוי פלסטיק לרכב? זה פשוט. אם תשתמשו בחומר גנרי מהבית יש מצב גדול שתעשו נזק למרכיבים האחרים לרכב, זה בדיוק למה המציאו מוצרים תואמים שלא יפגעו לא בכם ולא בשאר המרכיבים של הרכב כמו לדוגמא הבד של המושבים שלכם.

אני ניסיתי את כל החומרים האלו ובדקתי עבורכם מה מהם עובד הכי טוב, עכשיו נסביר לכם על כל היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם:

Total Interior Cleaner & Protectant
Chemical Guys

יתרונות:

הגנה מפני קרני השמש (UV)

עובד על כלל המשטחים כולל חלונות ומסכים

חסרונות:

ניחוח לא נעים

Total Interior Cleaner & Protectant של צ'מיקל גאייס - חומר ניקוי פלסטיק לרכב מומלץ ביותר

על המוצר הזה אני אמליץ מכל הלב, מבחינתי הוא הכי טוב מבין כל השאר. המוצר הזה "Total Interior Cleaner & Protectant" של צ'מיקל גאייס אשכרה מנקה כל משטח ברכב ואני מתכוון לזה, הכול כולל הכול בפנים הרכב! פלסטיקה, מסכים, חלונות, ברזל ולגמרי בטוח לשימוש.

בנוסף לניקיון מהסרטים התוכן של הבקבוק גם מגן על כל מה שהוא נוגע בו מקרני השמש ומונע דהייה של הצבע והתייבשות הפלסטיקה. מה שכן? אני יכול להגיד לכם שקצת קשה עם הריח, אבל לגמרי שווה בדיקה ואם הריח לא מפריע, מצאתם את ההתאמה המושלמת עבורכם!

Interior Cleaner
Griot's Garage

יתרונות:

חסר ריח.

לא משאיר שום שאריות.

חסרונות:

לא ניתן לשימוש על חלונות ומסכים.

אין הגנה מפני קרני השמש (UV).

Interior Cleaner של Griot's Garage ממש צמוד באיכות ולוקח את המקום השני (מושלם לאלו שהריח אכן הפריע להם)

מוצר זה הוא נטו חומר ניקוי פלסטיק לרכב, ולצערנו לא ניתן לשימוש על מסכים וחלונות הרכב. אבל הוא שווה כל שקל (הרי אנחנו כאן כדי לדבר על חומרים לפלסטיקה). אין לו ריח, הוא לא משאיר אחריו שאריות ויש לו צבע שקוף לגמרי כך שאין לכם מה לדאוג בקשר להשארת כתמים כלשהם על המושבים ועל השטיחים. 

המוצר של GRIOT ניקה כל לכלוך הגיוני שזרקתי עליו ומבחינתי עבר את המבחן!  בנוסף לזה הבקבוק מגיע גדול מהרגיל ומכיל בתוכו 650 מ"ל, וכך יספיק לכם לזמן רב. מאוד מבאס שהוא לא מתאים למסכים ולחלונות, ולא מגן מפני השמש, אבל אני יכול לחיות עם זה לגמרי בשלום.

Quik Interior Detailer
Meguiar's

יתרונות:

הכי ידידותי לכיס מכל השאר.

לא משאיר שום שאריות.

חסרונות:

חסר לו כוח ניקוי שיש למוצרים האחרים.

Quik Interior Detailer של חברת מג'וויר (Meguiar) - הזול שברשימה

על המוצר: לאלו מאיתנו שרק רוצים ניקוי זריז וזול של פנים הרכב, Quik Interior Detailer מתאים כמו כפפה!

המוצר הזה בעיקרון עשה בשבילי את העבודה, אבל כתמים קשים קצת חנקו אותו לצערי, אבל אם הרכב שלכם נקי בדר"כ אתם יכולים לנסות את המוצר הזה ולהתפלל שלא תשפך לכם הקולה ותשכחו ממנה נרקבת על הפלסטיק איזה חודש.

מה שכן, אני אוסיף ואגיד שיש לחומר תכונה של הגנה ככה שהוא בכיף ישמור לכם על הפלסטיק נקי ליותר זמן. בקיצור, הוא שווה את המחיר היחסית נמוך שלו.

Ultimate Cleaner
Carfidant

יתרונות:

ניקוי פנימי וחיצוני של הרכב.

עוצמת ניקוי מעולה

חסרונות:

יקר לעומת המוצרים האחרים

ריח חזק

https://www.buymeacoffee.com/vladxp1x

Ultimate Cleaner מבית Carfidant לוקח את המקום הרביעי ברשימה בזכות השימושיות

על המוצר: בעיקרון זה חומר לניקוי פנים הרכב, אבל אפשר להשתמש בו גם בחוץ

 (מי לא אוהב 1+1? ) עוצמת הניקוי שלו מורגשת מאוד, החומר הזה נכנס חזק מאוד בכל לכלוך אפשרי וחודר אותו כמו חמאה. 

עכשיו לגבי הבחוץ, אפשר להשתמש בזה בשביל להוריד חרקים מתים מהשמשה, לנקות את הסוף של האגזוז, לנקות את הגריז והשמן מהמנוע. כמה שזה נחמד והחומר ניקוי פלסטיק לרכב עושה את העבודה שלו ואפילו הרבה מעבר, עדיין יש בו את החסרונות שלו של הניחוח הלא נעים והמחיר היחסית יקר מבין כל הרשימה.

Ultimate Interior Detailer
Meguiar's

יתרונות:

גימור נקי ומבריק

חסרונות:

לא המנקה הכי חזק בקלמר

https://www.buymeacoffee.com/vladxp1x

Ultimate Interior Detailer של חברת מג'וויר (Meguiar) - אחלה מוצר, המטרה קצת שונה.

הוא יושב אצלי אחרון ברשימה, משתי סיבות, אחת מהן שאף פעם לא השתמשתי בו אבל ראיתי את התוצאה מאחרים. החומר הזה, הוא לא חומר רגיל והוא לא בדיוק נועד לנקות את פנים הרכב. אבל אם אתם מהחברה שנוסעים למפגשים, אתם מאוד תהנו ממנו.

מוצר זה נועד בשביל לגנדר את הרכב ופחות בשביל לנקות אותו, ככה שמכל הלב אם אתם רוצים לדפוק הופעה המוצר הזה נועד בדיוק בשבילכם. Ultimate Interior Detailer משאיר אחריו גימור חלק ומבריק במיוחד. 

ההמלצה מחברת מג'וויר היא:

 **לא להשתמש במוצר הזה על חלונות הרכב וגם על המסכים 

שאלות נפוצות - FAQ

כל כמה זמן צריך לעשות ניקוי פנימי לרכב?

הכל תלוי באופן השימוש שלכם ברכב. אם אתם רוב היום ברכב שלכם כנראה תצטרכו לפחות פעם בשבוע לדפוק ניקיון לפחות קליל על הפנים של הרכב (מוניות וכד'). ההמלצה לשימוש רגיל של הרכב זה ניקוי אחד פעם בחודש ותישארו עם רכב נקי ונעים. 

בניקוי הקליל תוכלו להכניס שאיבת אבק, ניקוי הפלסטיקות למינהם, מחזיקי כוסות, מסכים והוונטות של המזגן. מומלץ גם לבצע ניקוי עמוק של פנים הרכב אחד לתקופה. לנקות טוב טוב מושבים, שטיחים ולעבור על הכול ביסודיות. אם אתם רוצים לדעת איך לעשות את זה, עשיתי מאמר על דיטיילינג בנושא שמסביר בדיוק איך לעשות את זה נכון.

האם אפשר להשתמש בחומרי ניקוי פנים לחלונות הרכב?

את השאלה הזאת אתם צריכים לשאול את היצרן כי כפי ששמתם לב הם כולם מאוד שונים. אבל כן, בחלקם ניתן להשתמש על חלונות הרכב. אבל! אתם חייבים לברר ולהיות בטוחים בזה! אז –

 תעברו על ההנחיות שעל הבקבוק, הם תמיד מדגישים מה אפשר ומה אסור לעשות עם החומר. הרבה מהחומרים ישאירו אחריהם סימני מריחה ושאריות שיהפכו לסיוט לנקות אחרכך! הכי טוב לקנות חומר לניקוי חלונות יעודי.

ניקוי רכב פנימי יסודי מחיר - כמה יעלה ביקור אצל מקצוען

מחיר של ניקוי רכב פנימי יסודית יכול מאוד להשתנות ותלוי בכמה פרמטרים. שטיפה יסודית לרכב הכוללת חידוש בד המושבים, השטיחים והריפודים וגם טיפול מקיף לפלסטיק ולעץ בפנים הרכב, תעלה לכם בין 325 ל-700 שח.

אם עזרתי לכם למצוא חומר ניקוי פלסטיק לרכב מוזמנים להזמין אותי לבירה, אם יש לכם שאלות נוספות מוזמנים להגיב לשאול בתחתית הפוסט 🙂

תוכן עניינים
חידוש וניקוי כל ריפודי הרכב

חידוש ריפודי הרכב עושים מקצועי או שלא עושים בכלל

משרתים בכל חלקי הארץ למידע נוסף לחצו כאן

עוד בנושא
שירות דיטיילינג מקצועי בכל הארץ - לפרטים נוספים לחץ כאן

לרכב שלך מגיע יותר

שירות דיטיילינג מקצועי בכל הארץ - לפרטים נוספים לחץ כאן

 

0 תגובות
Inline Feedbacks
הציג את כל התגובות